Дистанційне навчання - це нова форма організації навчального процесу, що базується на принципах самостійного навчання. Середовище навчання характеризується тим, що слухачі часто зовсім вiддаленi вiд викладача в просторі або в часі, водночас вони мають можливість в будь-яку хвилину підтримувати діалог за допомогою засобів телекомунiкацiй.
Системи дистанційного навчання (СДН) використовуються для ефективного управління освітнім процесом і моніторингу його результатів. Навчання і перевірка знань можуть проводитися як в корпоративних локальних мережах, так і через Інтернет. Оскільки СДН дозволяє розмежувати права доступу до різних ресурсів і засобів управління, з її використанням спрощується доступ слухачів до курсів, а для адміністраторів навчання і викладачів істотно спрощується процес управління навчанням.
Системи дистанційного навчання (СДН) використовуються для ефективного управління освітнім процесом і моніторингу його результатів. Навчання і перевірка знань можуть проводитися як в корпоративних локальних мережах, так і через Інтернет. Оскільки СДН дозволяє розмежувати права доступу до різних ресурсів і засобів управління, з її використанням спрощується доступ слухачів до курсів, а для адміністраторів навчання і викладачів істотно спрощується процес управління навчанням.
Дистанційне навчання включає в себе сучасні форми і методи конструювання та відображення змісту навчання, елементи модульного і комп’ютерного навчання, теорії та практики, самостійної роботи учнів, застосування у навчанні сучасних інформаційних технологій, комп'ютерів, телекомунікацій і являє собою цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії учнів і викладачів-модераторів.
До переваг дистанційного навчання відносять асинхронність, доступність інформації, зменшення соціальної дистанції.
У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:
• Заохочення контактів між учнями і вчителем.
• Розвиток співробітництва учнів.
• Використання активних засобів навчання.
• Швидкий зворотний зв’язок.
• Ефективне використання часу.
• Висока мотивація.
• Врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
• Розвиток співробітництва учнів.
• Використання активних засобів навчання.
• Швидкий зворотний зв’язок.
• Ефективне використання часу.
• Висока мотивація.
• Врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар